Friday, July 3, 2009

Koleksi Bulan

Gambo² di bawah nie plak adalah koleksi gambo bulan aku..... mase nie aku baru angkat Sigma 70-300mm seken jer... saje try² amik subjek jauh... lg pon aku x de lg shot gambo bulan nie...
menarik gak shot gambo bulan nie...
bile tgk hasilnya.... kite dpt lihat permukaan bulan x rata tue...
patut ler aku org melayu suke kaitkan perumpamaan muke dgn bulan....ekekeke...
jgn terase yea....

Koleksi aku nie x berapa lengkap lg...
aku masih x dpt nak shoot gambo bulan sabit.... (sbrnya asyik terlupe jer.... ekekekee...)
korang hayati lah bulan yg menerangi bumi sepanjang malam.....
bulan separuh /half moon shot
bulan 3 suku penuh / third quarter moon shot (lewat petang)bulan 3 suku penuh / third quarter moon shot (waktu malam)bulan penuh / full moon shot

Oh bulan....
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain..... (Yuna-Dan Sebenarnya)


Radi Mohamad aka Rubiq
Photographer (BIQAperture Photography)

Tel : +6019.354.1379 (prefer sms)
Email : kidnextblock(at)yahoo.com
Blog : www.radiobiq.blogspot.com
Flickr : www.flickr.com/rubiq

1 comment:

Unknown said...

hohoho en rubiq suda ada blog sendili woooo

agak jeles jugak nengok header kat atas tu :P tp tak pe ada muka sy jugekkk hihih