Thursday, June 25, 2009

Al... Kisahhhh.... taibbbb...

Bismillahhirahmannirrahimmm.......

hhmmmm... akhirnya aku terbejak juge dlm dunia blogger nie...
aku nie bukan yg jenis minat... nak karang² cite@artikel kat internet nie.....

mcmne leh tejebak??
hhmmm... aku sebenarnya saje jer nak uploadkan gambo² yg aku amik pakai dslr kat dlm blog nie... saje nak kasik kengkawan tgk... pastu leh mintak die org kutuk ke....komen ke... kire jadik juri jemputan lah nie....ekekekekeee....

sambil tu aku leh jadikan kayu pengukur gambo² yg aku amik nie makin bertambah elok dr segi kualiti & tekniknya....atau makin teruk...

member aku ade ckp falsafah omputih ckp, aku translatekan bunyik die mcmnie lah... "10,000 gambo pertama adalah gambo yg paling teruk"

nie pon aku dah kire terlambat gak nak start gune blog nie... tp..
xpe... nanti aku rajin aku uploadkan gambo² lame aku...

adios....

"renung-renungkan & selamat mengomen.... "



Radi Mohamad aka Rubiq
Photographer (BIQAperture Photography)
Tel : +6019.354.1379 (prefer sms)
Email :
radiobiq(at)gmail.com
Blog :
www.radiobiq.blogspot.com
Flickr :
www.flickr.com/rubiq

No comments: